Deklaracja dostępności MSP nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie

Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej MSP nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Treści niedostępne

  • Część filmów nie posiada napisów dla osób głuchych i słabosłyszących – filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Napisy będą stopniowo dodawane do starszych filmów.
  • Zdjęcia z wydarzeń opublikowane przed wejściem ustawy nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Monika Walczyk.
  • E-mail: msp1@knurow.edu.pl
  • Telefon: 322352715

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie
  • Adres: 44-190 Knurów, ul. A. Słoniny 1
  • E-mail: msp1@knurow.edu.pl
  • Telefon: 322352715

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie

Dyrektor Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie pani Barbara Starek wyznaczyła koordynatora ds. dostępności w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie. Funkcję będzie pełniła pani Monika Walczyk. Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla MSP1 było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r., poz. 1696 ze zm.)